joker1

Fall Like Rain - The Feeling

存档灵魂:

Fall Like Rain
春风化雨

 

【歌词】

 

Will you be a saint?
This boy needs a lick of paint
All the years begin to show
And I can feel them in my bones
In my bones
In my bones
你是一纯洁圣徒吗?
这个男孩需要洗心革面,
年华似水已透彻心扉,
这感觉深入我的骨髓,
深入我骨髓,
深入我骨髓。

Will you be a doll?
Check the plugs and change the oil
Sure, it's been a long, hard night
But I'm with you, I'll be alright
你是一可心人儿吗?
百般温柔点燃激情,
诚然,这是一个漫长的,熬人的夜,
但有你的陪伴,我感觉相当不错。

You fall like rain and make me new
Fall like rain 'til the grass comes through
Sing for me and I'll sing for you
你就像化雨春风,让我洗心革面,
春风化雨润透枯草悠悠,
随风为我歌唱,我将会为你唱响。

Will you be my pope?
This boy needs a little hope
Give me heaven full of whores
Give me love and I'm all yours
I'm all yours
I'm all yours
你会是我的光明使者吗?
这个男孩需要一些希望,
给我激情的天堂,
给我爱,我的全部只属于你,
我的全部只属于你,
我全心全意只为你。

So fall like rain and make me new
Fall like rain 'til the grass comes through
Sing for me and I'll sing for you
你就像化雨春风,让我洗心革面,
春风化雨润透枯草悠悠,
随风为我歌唱,我将会为你唱响。

I'll tell you this
A love that's true
Is more than someone
Just to hold on to
It falls like rain
'Til the grass comes through
What was broken
Can be made like new
我要告诉你,
这爱千真万确,
超过其他所有人,
只要坚持不懈,
爱会春风化雨,
润透枯草绿茵茵,
曾枯萎的一切,
可以重焕生机。

So fall like rain and make me new
Fall like rain 'til the grass comes through
Sing for me and I'll sing for you
如此春风化雨般,让我洗心革面,
春风化雨润透枯草悠悠,
随风为我歌唱,我将会为你唱响。

I'll tell you this
A love that's true
Is more than someone
Just to hold on to
It falls like rain
'Til the grass comes through
What was broken
Can be made like new
我要告诉你,
这爱千真万确,
超过其他所有人,
只要坚持不懈,
爱会春风化雨,
润透枯草绿茵茵,
曾枯萎的一切,
可以崭新如初。


上一篇 下一篇

© joker1 | Powered by LOFTER